A kivitelezést hosszú tervezés előzte meg. Mindent elő kellett készíteni, mert a lakásban már csak néhány nap állt rendelkezésre a munka elvégzésére. Az első nap fő feladata itt is a szénrajzok megrajzolása volt. Nehezítette a munkát, hogy nem sima felületen hanem ívelt falon kellett rajzolni.
Jobban ment a munka a tervezett tempónál. Már az első napon el lehetett kezdeni magát s festést, a színek felvitelét.
A második nap értelemszerűen a festés folytatódott. A kilátszó bőrfelületek már készen voltak, lehetett folytatni a háttér alapozásával. Egyre több szín kerül a képre, egyre jobban kezdett hasonlítani a végső állapothoz, ami egyelőre még csak a vázlatokon és a művész képzeletében létezett.
Harmadik nap már készre kellett csinálni mindent. Egyre finomabb részletek készültek el. A színek harmonizáltak a lakás színeivel. Minden mozdulattal érettebb, gazdagabb, élőbb lett a kép.
A negyedik nap volt a legizgalmasabb. Már csak finomítgatások, kisebb javítások maradtak. És az izgalom, hogy milyen lesz a hatás. Hogyan reagálnak a lakók, akik együtt élnek majd a képpel.